Aanmelden

Aanmeldformulier

Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op

Om de zorgbemiddeling soepel te laten verlopen, hebben we een aantal vereiste documenten nodig. Hier is de lijst:

  1. Actueel cv
  2. Diploma’s met cijferlijst
  3. Certificaten (zoals BHV, verpleegtechnische vaardigheden, bejegening, omgaan met agressie)
  4. Ingevuld en ondertekend formulier ‘Bevoegd en Bekwaam’
  5. VOG niet ouder dan 3 maanden
  6. Uittreksel KvK niet ouder dan 3 maanden
  7. Zakelijk bankrekeningnummer
  8. Polisblad BAV
  9. Actueel lidmaatschap WKKGZ
  10. BIG registratie vanaf VP-4
  11. BTW-nummer (indien van toepassing)
  12. Verklaring nakoming fiscale verplichting

 

Als je niet alle formulieren hebt, neem dan contact met ons op. Als je ze naar ons opstuurt, ga je akkoord met onze privacyverklaring. We begrijpen dat dit een uitgebreide lijst is, maar het is belangrijk om alle documenten compleet en up-to-date te hebben voor een soepele zorgbemiddeling. Voor vragen kun je gerust contact met ons opnemen.